piątek, 20 lipca 2012

Elegancko vs na luzie . :D

Heej :D. Jak Wam mija dzień ? Mi super ! . Postanowiłam pokazać Wam dwie stylizacje z spodniami dostępnymi w  sklepie EPITAPH :D.
Pierwsza stylizacja jest dość elegancka :
http://fashionstyle.pl/static/photos/12/07/20/304988.png
Lecz druga jest stylizacją codzienną,na luzie :
http://fashionstyle.pl/static/photos/12/07/20/682899.png
Zacznę od omówienia pierwszej stylizacji :D
spodnie - epitaph,40 m$
koszula - awkward, 0 m$
buty - beetlebum, 0 m$
torebka - epitaph, 0 m$
kolczyki - ~K&W~fashioninpassion, 2 m$
razem : 42 m$

Stylizacja na luzie :D.
spodnie - epitaph, 40 m$
bluzka - epitaph, 40 m$
trampki - insanity 0 m$
wisiorek z sową - all 4 you, 20 m$
torebka - beetlebum, 0 m$
razem : 100 m$

-Mam nadzieję ,ze stylizacje się Wam podobają ;). Czekamy na komentarze i pomysły na nowe posty :D. Chcesz zostać redaktorką na naszym blogu ? Zapraszam do pierwszej notki  :D. Zapoznaj się z wszystkim. Może to właśnie ty zostaniesz trzecią redaktorką na blogu o fashion style ? Zapraszam !

Pozdrawiam , Cool_Patka ;)) ;*

wtorek, 17 lipca 2012

Hot orange & butik godny uwagi

Cześć! :) Jestem tutaj nowa i będzie miło mi dla Was pisać :)
Na fs jestem dość krótko bo od 45 dni, ale wydaje mi się, że poznałam dużo tajników tej gry. Mój login na fashionstyle.pl to malfoy . Zapraszajcie mnie :)
Dzisiaj chciałam omówić moją stylizację :)
bluzka - Vo Anne / 0m$
spodnie - Vo Anne / 0m$
torebka - ♤Parsley / 0m$
buty - ▲Beetlebum / 0m$
tatuaż -  †Cross / 5m$
___________________
Razem = 5m$

Wydaje mi się, że jest to jedna z tańszych stylizacji jaką można zrobić.





Butik Vo Anne jest jednym z wielu butików, które chciałabym polecić osobom, które go nie widziały. Zdecydowanie projektantka - jak i jej butik - powinny zajmować lepsze miejsce. W porównaniu co do niektórych butików, ciuchy są rysowane, starannie wykonane i dopracowane.


Nie mam na celu obrażania jakiejkolwiek z użytkowniczek FS'a. Mam nadzieję, że właścicielka tego butiku nie obrazi się za polecenie jej butiku na naszym blogu :)
Pozdrawiam, malfoy.

niedziela, 15 lipca 2012

Pojedynek Modelek ;)

Więc,zacznę od użytkowniczki tanczjakzagram . :)
Stylizacja świetna. Widać,że zna się na modzie,słoneczne kolory - po prostu super! Jedynym minusem według mnie jest kolor skóry. Jest zdecydowanie za ciemny jak na te jasne kolory. Reszta jest jak najbardziej na plus :)

A teraz użytkowniczka Talle ;)
Jej stylizacja jest bardzo ciekawa. Spódnica świetnie wygląda z czarnymi elementami. Wszystko jest super ! Jedyna rzecz którą bym zmieniła , to buty. Ogólnie prezentuje się świetnie :)

Wynik : Nie mam zdania i szczerze nie wiem na kogo bym zagłosowała. Obie mają świetny styl i widać,że znają się na modzie. :D.

Redaktorki :D

Heej :D. Jestem Patrycja i mam 15 lat. Poszukuję osoby,która pomogłaby mi w prowadzeniu tego bloga.

ZGŁOSZENIA PRZYJMUJĘ :
- W WIADOMOŚCIACH PRYWATNYCH NA FS {MÓJ NICK TO COOL_PATKA}
- NA GG {43893692}|
- W KOMENTARZACH POD TYM POSTEM :D

PODAJECIE : IMIĘ,WIEK,LINK DO WASZEJ STRONKI NA FASHIONSTYLE :D

WYMAGANIA :
- MINIMUM 12 LAT
-POPRAWNA ORTOGRAFIA
-MINIMUM 30 DNI NA FS :)

 Dzięki za uwagę ;)